Cara Buat Jus Daun Durian Belanda, Rawat Kanser & Sakit Jantung


Buah durian belanda atau Graviola atau sour sop telah diuji lebih dari 20 makmal, sejak tahun 1970-an hingga beberapa tahun berikutnya. Hasil ujikaji dari ekstrak (sari) buah ini adalah;

Secara berkesan memilih sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza, diantaranya kanser : Usus Besar, Payu Dara, Prostat, Paru-Paru dan Pankreas.

Daya kerjanya 10,000 kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamycin dan Terapi Kemo yang biasa digunakan!

Tidak seperti terapi kemo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat.

Salah satu perusahaan ubat terbesar di Amerika dengan aset jutaan dollar melakukan penyelidikan luar biasa pada pohon durian belanda atau Graviola yang tumbuh dihutan Amazon ini. Ternyata beberapa bahagian dari pohon ini : kulit kayu, akar, daun, isi buah dan bijinya, selama berabad-abad lamanya telah menjadi penawar bagi suku Indian di Amerika Selatan untuk menyembuhkan : sakit jantung, asma, masa lah berkaitan hati dan rematik. 

Dengan bukti-bukti ilmiah yang minimum, perusahaan yang mengumpulkan dana dan sumber usaha manusia yang sangat besar bagi tujuan melakukan penyelidikan dan berbagai ujian. Hasilnya sangat menakjubkan. Durian belanda atau Graviola secara ilmiah telah terbukti sebagai agen pembunuh sel kanser yang berkesan !

Jus daun durian belanda. Diamalkan minum 1/4 suku gelas setiap 2 jam sehari selama 42 hari. Namun boleh saja diamalkan segelas sehari sudah memadai. 

Bahan bahannya:

1. Daun durian belanda - 36 helai dibasuh bersih.
2. Air masak atau mineral - 1 liter.
3. Kisar kesemua dan di tapis. Simpan di tempat yang sejuk.
4. Bagus diminum pada waktu pagi jam 2 - 5 pagi.

Jus daun durian belanda yang sudah dikisar, rasaya kelat macam makan daun mentah tapi khasiatnya sungguh baik. Pejam mata jer. InsyaAllah dengan izin-Nya.

Labels: kesihatan, semasa
Back To Top